3 הסיבות מדוע העסק שלך צריך לפרסם ב Waze
top of page
  • תמונת הסופר/תעסקים על המפה

3 הסיבות מדוע העסק שלך צריך לפרסם ב Waze

וויז היא אפליקציית ניווט פופולרית המספקת עדכוני תנועה בזמן אמת, הצעות עקיפה ותכונות אחרות כדי לעזור למשתמשים להגיע ליעדם ביעילות. בנוסף ליכולות הניווט שלה, Waze מציעה גם אפשרויות פרסום לעסקים המעוניינים להגיע לקהל יעד ממוקד.


אחת מאפשרויות הפרסום העיקריות הזמינות ב-Waze היא תכונת החיפוש המקודם (חיפוש ממותג). זה מאפשר לעסקים ששם החברה והלוגו שלהם יופיעו בראש תוצאות החיפוש כאשר משתמשים מחפשים מילות מפתח רלוונטיות. לדוגמה, אם משתמש מחפש "בית קפה", בית קפה שמפרסם בוויז בצורה ממומנת עשוי להופיע בראש תוצאות החיפוש.


אפשרות פרסום נוספת הזמינה ב-Waze היא הסיכה הממותגת. זוהי סיכה מיוחדת המופיעה על המפה ומפנה את המשתמשים למיקום העסק. ניתן להתאים את הסיכה הממותגת כך שתכלול את הלוגו והשם של העסק, ויכולה לכלול גם קריאה לפעולה כגון "קבל מסלול" או "למידע נוסף".


בנוסף לחיפוש מקודם וסיכות ממותגות, Waze מציעה גם מודעות לתצוגה בתוך האפליקציה. מודעות אלו מופיעות בתוך האפליקציה וניתן למקד אותן למשתמשים על סמך מיקומם וגורמים אחרים. לדוגמה, עסק יכול להציג מודעה לקידום מיוחד למשתמשים שנמצאים בסמוך למיקום הפיזי של העסק.


וויז מציעה גם אפשרויות פרסום לעסקים שרוצים להגיע למשתמשים בזמן שהם נוהגים. לדוגמה, עסקים יכולים לרכוש מודעות אודיו המושמעות למשתמשים בזמן שהם משתמשים באפליקציה. ניתן למקד מודעות אלו על סמך מיקום המשתמש והשעה ביום.


בסך הכל, Waze מספקת מגוון אפשרויות פרסום לעסקים המעוניינים להגיע לקהל יעד ממוקד. בין אם זה באמצעות חיפוש מקודם, סיכות ממותגות, מודעות לתצוגה בתוך האפליקציה או מודעות אודיו, Waze מציעה מגוון אפשרויות לעסקים להגיע למשתמשים בשלבים שונים של מסע הרכישה. פרסום ב WAZE אפקטיבי כמעט לכל עסק ומאפשר בעזרת ניסוח קריאטיב נכון הגעה למגוון קהלי יעד ולקוחות פוטנציאלים.

12 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

4 טיפים לבניית אתר לחנות תכשיטים בוויקס (Wix Store)

בניית אתר לחנות תכשיטים בוויקס היא דרך מצוינת לבסס נוכחות מקוונת ולהגיע לקהל רחב יותר שיחשף למותג וליצירות שלך. ויקס סטור מציעה פלטפורמה ידידותית למשתמש שמקלה ליצור אתר בעל מראה מקצועי, גם אם אין לך

bottom of page