4 טיפים לבניית אתר לחנות תכשיטים בוויקס (Wix Store)
top of page
  • תמונת הסופר/תעסקים על המפה

4 טיפים לבניית אתר לחנות תכשיטים בוויקס (Wix Store)

בניית אתר לחנות תכשיטים בוויקס היא דרך מצוינת לבסס נוכחות מקוונת ולהגיע לקהל רחב יותר שיחשף למותג וליצירות שלך. ויקס סטור מציעה פלטפורמה ידידותית למשתמש שמקלה ליצור אתר בעל מראה מקצועי, גם אם אין לך ידע נרחב בתכנות . בפוסט זה בבלוג, נשתף 4 טיפים לתהליך בניית אתר לחנות תכשיטים מבוסס וויקס (Wix Store) כולל טיפים כיצד לייעל את האתר להמרות ולהגדיל את המכירות.

בחירת תבנית

הצעד הראשון בבניית האתר הוא לבחור תבנית המתאימה ביותר לעסק שלך. Wix Store מציעה מגוון רחב של תבניות, כולל כאלה שתוכננו במיוחד עבור חנויות תכשיטים. תבניות אלו ניתנות להתאמה אישית מלאה, כך שתוכלי לשנות את הצבעים, הגופנים והפריסה כך שיתאימו למותג שלך.

בעת בחירת תבנית, יש לקחת בחשבון את העיצוב והפריסה הכללית. התבנית צריכה להיות מושכת מבחינה ויזואלית, אך גם קלה ופשוטה לניווט. ודאי שהכל נוח למשתמש הקצה (הלקוחות שלך) ושהתמונות איכותיות. כמו כן, יש לתכנן ולחשוב על הפונקציונליות הדרושה לך, כגון עגלת קניות, דפי מוצרים וטופס יצירת קשר וכו.


הוספת מוצרים לאתר

לאחר בחירת תבנית ועיצוב האתר, הגיע הזמן להוסיף את המוצרים.

בפלטפורמת Wix Store יש דרך מובנית המקלה על העלאה, ניהול המוצרים וההזמנות.

לאחר העלאת המוצרים יווצר דף מוצר עבור כל פריט, דף המוצר כולל: תמונות, תיאור מוצר, מחיר.

במידה ויש הרבה מוצרים תהליך זה יכול להיות מייגע לפעמים, מומלץ לייעל אותו ולהעלות את המוצרים דרך טבלת אקסל מסודרת (ניתן להוריד מויקס טבלה הכוללת את השדות הדרושים).


בדף מוצר חיוני לכלול תמונות באיכות גבוהה של המוצרים שלך.

תכשיטים הם מוצר ויזואלי, לכן חשוב להציג את היצירות שלך באור הטוב ביותר האפשרי שיציג את הפריט בדיוק בתוצרה הסופית שהלקוחה תקבל. אפשרי לשקול לשכור צלם מקצועי אם אין לך תמונות באיכות טובה של המוצרים שלך.

ביצוע אופטימיזציה להמרות בחנות וויקס

לאחר הקמת האתר שלך, חשוב לבצע אופטימיזציה שלו להמרות (רכישות). משמעות הדבר היא להקל ככל האפשר על המבקרים בחנות למצוא את מה שהם מחפשים ולבצע רכישה.

אחת מן הדרכים לבצע אופטימיזציה של האתר היא על ידי הכללת קריאות ברורות לפעולה. אלו יכולים להיות כפתורים או קישורים המעודדים מבקרים לבצע פעולה מסוימת, כגון "קנה עכשיו" או "צור קשר". ודא שכפתורים אלה מוצגים בצורה בולטת באתר שלך וקל למצוא אותם.


דרך נוספת לייעל את האתר ולגרום ללקוחה להבין מי את יכולה להיות צירוף ביקורות של לקוחות. כאשר לקוחות פוטנציאליים רואים שאנשים אחרים חוו חוויה חיובית עם החנות שלך, יש סיכוי גבוה יותר שהם יבצעו רכישה.


הגדלת מכירות באתר וויקס

ברגע שהאתר שלך פועל, ישנן מספר אסטרטגיות שבהן תוכלי להשתמש כדי להגדיל את המכירות. אחת הדרכים היא להציע מבצעים והנחות. ניתן לעשות זאת באמצעות קודי קופון, מכירות בזק או מכירות עונתיות.

דרך נוספת להגדיל את המכירות היא על ידי בניית רשימת לקוחות (ניוזלטר).

Wix Store מציעה כלי מובנה לשיווק בדוא"ל המקל על יצירה ושליחה של ניוזלטרים ללקוחות שלך. את יכול להשתמש בכלי זה כדי להודיע ללקוחות על מוצרים חדשים, מבצעים ומכירות.

שימוש חכם במיילים הוא כלי נהדר לשימור לקוחות והגדלת זהות עם המותג. כמו כל דבר, מומלץ לבנות אסטרטגיה ולהקפיד לא לשלוח כל הזמן רק מבצעים והטבות, זה המקום ליצירתיות :)


שימוש ברשתות חבריות כדי לקדם את האתר והמוצרים שלך. שיתוף תמונות של המוצרים שלך הכולליםקישורים לאתר שלך.

זה יכול לעזור להוביל תנועה אורגנית לאתר שלך ולהגדיל את המבקרים ומכירות.


לסיכום, בניית אתר לחנות תכשיטים בוויקב היא דרך מצוינת לבסס נוכחות מקוונת ולהגיע לקהל רחב יותר. עם Wix Store, ניתן ליצור אתר בעל מראה מקצועי במהירות ובקלות, גם אם אין לך ניסיון בכתיבת קוד. על ידי ביצוע הטיפים המתוארים בפוסט זה בבלוג, תוכל לבצע אופטימיזציה של האתר שלך להמרות, להגדיל מכירות ולהגדיל את העסק שלך.


עכשיו זה הזמן שלך לבצע, בהצלחה!

29 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page