תכנון ואפיון אתרים חלק א
top of page
  • תמונת הסופר/תעסקים על המפה

תכנון ואפיון אתרים חלק א

עודכן: 12 במאי 2022

בחודש האחרון שוק בניית האתרים פורח לטובה וכולם שמחים על כך.

לאור המצב בתקופה האחרונה להרבה עסקים ואנשים נוצר חלון זמן פנוי לחשיבה ועבודה על מיזמים, ליצור את הרעיון שתמיד ישב להם בראש והם חלמו עליו או לשדרג את העסק שלהם בין אם מדובר במערכת הזמנות או אתר חדשני מעוצב ומוכר.


בניית אתר לעסק לא מתחילה בבחירת הפלטפורמה או בחירת בונה האתר, בניית אתר מתחילה כמו כל פרויקט או מיזם, קודם תכנון ואפיון - זהו השלב הכי קריטי!



אפיון חווית משתמש
אפיון אתר לעסקים


מה זה אפיון אתר ?

לקחת את כל הדרישות ורצונות שלנו, את כל מה שאנחנו חולמים ורוצים שיהיה באתר של העסק, לחדד את זה ולהסביר את זה לבונה אתרים בשפה שהוא יבין.


למה בכלל לעשות את זה?

תמחור אתר לא נובע לפי "קריטריונים טכניים".

כלומר אם מדובר באתר של עמוד אחד עלותו היא Xש״ח ואתר חנות אז זה Yש״ח והלאה, בפועל לא כך המצב.


רוב בוני החברות ובנוי האתרים הקיימים בשוק מתמחרים לפי הרבה קריטריונים שונים: דחיפות הפרויקט, גודל החברה, ערך האתר, מספר השעות, וכו בקיצור המשאבים שיש להשקיע בעת בניית האתר.


מראיה רחבה שלנו על תחום בניית האתרים, עבודה עם לקוח ועסק שיודע מה הוא רוצה באתר, שמסביר מה הוא רוצה, חוסך המון שעות של ניסיון להבין את הרצונות המון שעות עבודה לא יעילות,

לקוח ועסק שיודע מה הוא רוצה מאפשר לבונה האתר לבצע עבודה איכותית מהירה ורצינית.




הסתייגות, אם ברצונכם להקים את פייסבוק או אמזון ואליבבה הבאים תצטרכו לרכוש את שירותיו של אדם שתפקידו לאפיין את הפרויקט והמיזם (איש UI UX), אם לשם אתם מכוונים מומלץ לבצע מחקר מעמיק ולעבוד עם מתכנת ואני מוצר מנוסים.



בפרק הבא --->> איך עושים אפיון אתר הלכה למעשה.



אפיון טוב יעזור לכם להבין מה אתם רוצים וזה הדבר הכי חשוב! המשך לחלק ב




58 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

4 טיפים לבניית אתר לחנות תכשיטים בוויקס (Wix Store)

בניית אתר לחנות תכשיטים בוויקס היא דרך מצוינת לבסס נוכחות מקוונת ולהגיע לקהל רחב יותר שיחשף למותג וליצירות שלך. ויקס סטור מציעה פלטפורמה ידידותית למשתמש שמקלה ליצור אתר בעל מראה מקצועי, גם אם אין לך

bottom of page