top of page
תמונת הסופר/תעסקים על המפה

פרסום בטיקטוק - tiktokads

 

tiktok - Make Your Day. Real People. Real Videos.  עם טיקטוק תגיעו בקלות אל בני הנוער והקהל הצעיר

כ-30% ממשתמשי אפליקציית טיקטוק הם מתחת לגיל 18, בעוד שאר המשתמשים ברובם צעירים מתחת לגיל 30. אם עדיין לא שמעתם על האפליקציה שכבר הספיקה לעקוף את יוטיוב ופייסבוק במספר ההורדות- יכול להיות שעברתם את הגיל, או שאולי הגיע הזמן להתעדכן ולזהות את הפוטנציאל שבה. שיווק עסקים או אפליקציות לקהל צעיר, פרסום לדור הזד, כלומר- פרסום בטיקטוק, מסתמן כטרנד הבא בכל הקשור לשיווק ברשתות חברתיות. קצת נתונים: 52 דקות למשתמש ביום באפליקציה

1.5 ביליון הורדות 

800 מיליון יוזרים פעילים

אפליקציית טיקטוק- איך היא עובדת?

משתמשי טיקטוק מעלים לרשת סרטונים קצרים של עד 60 שניות, הפופולאריים ביותר הם דווקא סרטונים קצרים יותר- עד 15 שניות.

בסרטונים ניתן לבצע ליפ-סינק לשירים מוכרים, להגיב בוידיאו על תכנים של משתמשים אחרים או ליצור מעין "דואט" איתם על מסכים נפרדים ועוד. עריכת הסרטונים פשוטה ביותר, כך שאין צורך בכישורים מיוחדים או ניסיון קודם כדי ליצור סרטון מוצלח ופופולרי. האפשרויות רבות ועם למעלה מ-500 מיליון משתמשים בחודש, אשר חלקם "דבוקים" למסך ולאפליקציה- לפרסום בטיקטוק ושיווק בטיקטוק בהחלט יש פוטנציאל אדיר.


כל מה שצריך לדעת על פרסום בטיקטוק

לרוב, החברות אשר בפרסום בטיקטוק או פרסום לדור הזד, מספקות מותג, מוצר, או אפליקציה אשר יתאים לאותו קהל יעד. בפניהם עומדות מספר דרכים יצירתיות, על מנת לכבוש את ליבם של משתמשי טיקטוק: 

  • העלאת סרטונים ותוכן רלוונטי אשר ישתלב עם התוכן הקיים בטיקטוק ויתאים לצעירים- ניתן להגדיר זאת כשיווק בטיקטוק בדרך האורגנית- שאמנם זו דרך ארוכה המצריכה זמן, אך גם התוצאות שהיא משיגה הם לטווח הארוך. 

  • שיתופי פעולה עם משפיעני רשת- אם אינכם מעוניינים ליצור את התוכן בעצמכם, חוששים מחוסר הניסיון, או רוצים לקצר את התהליך ולתת למי שכבר יש לו קהל וניסיון לעשות את העבודה עבורכם, כדאי לשקול את משפיעני הרשת. אם המשפיען וקהל היעד שלו מתאימים למוצר שלכם, הוא כבר ידע לבצע את העבודה ולספק שירות שיווק עסקים מצוין. 

  • קידום ממומן בטיקטוק - כפי שמוכר לנו מרשתות חברתיות אחרות, תשלום עבור העלאת פרסומת או הגדלת החשיפה לסרטון.היתרון בפרסום בטיקטוק לעומת הרשתות החברתיות השונות- הוא חדש יחסית ועדיין לא "מוצף" במפרסמים שונים.

 

ככל שטיקטוק צוברת תאוצה, כך גם יותר ויותר עסקים מעוניינים בשיווק בטיקטוק.אל תפספסו את ההזדמנות- הפרסום לדור ה z באמצעות טיקטוק שעדיין בחיתוליו, לכן זה בדיוק הזמן להתחיל לפעול.


14 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page