כיצד להצליח עם פרסום ממומן באיזי
top of page
  • תמונת הסופר/תעסקים על המפה

כיצד להצליח עם פרסום ממומן באיזי

היתרונות המרכזיים של פרסום באיזי הוא היכולת ליצור קמפיינים מבוססי מיקום, באמצעות יכולות המיקום של איזי, ניתן לקבוע טווחי קידום לפי אזורים גיאוגרפיים מסוימים. כלומר, עסק שרוצה לקדם את עצמו באזור מסוים יכול ליצור פרסומות שתפעל רק על ידי משתמשים באותו אזור, מקנה למפרסם (בעל עסק) יעילות ויעילות רבה יותר.

יצירת חוויות מותאמות אישית: בשילוב עם פרסומת מבוססת מיקום, ניתן ליצור חוויות מותאמות אישית שתתאים למשתמשים באופן אישי. לדוגמא: עסק מסוים באזור יכול להציע הטבות מיוחדות יומיות לתושבי האזור בלבד. זה יכול להגדיל את המעורבות וההתעניינות של הקהל בפרסומת.

ניתוח שוק מקומי: פרסום באיזי מאפשר לקבל נתונים מפורטים על השוק המקומי ועל התחרות באזור הגיאוגרפי שלך. ניתן להשתמש בנתונים אלו כדי להבין את הצרכים והתחושות של הלקוחות המקומיים, ולהתאים את הקמפיינים כדי לענות לצרכיהם.

11. יכולת לשלב ריטרגטינג : איזי מאפשרת שימוש בקודי טרקינג שיספקו נתונים על הפעילות של המשתמשים בזמן אמת. היכולת לראות איפה נמצאים המשתמשים, כמה זמן הם נשמרים באפליקציה, ואילו פעולות הם מבצעים, מידע שיכול לשפר את היכולת לפתח קמפיינים מותאמים אישית.

12. אימות מיקום: הצעה תגמולים והטבות למשתמשים שמאמתים את מיקום העסק באמצעות תמונות אמיתיות, זה יכול לעודד התנעת הקמפיינים ולהפוך את המשתמשים ללקוחות פוטנציאליים באמצעות מיקום מדויק.

לסיכום, לשימוש בפרסום ממומן באיזי ישנם אינספור אפשרויות ליצירת קמפיינים יעילים וממוקדים ללקוחות עם כוונת רכישה מיידית. כדאי לנצל את היתרונות הייחודיים של הפלטפורמה כדי לקדם את העסק בצורה מקצועית ומכוונת.

5 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page