? האם שיווק דיגיטלי מתאים לעסקים קטנים
top of page
  • תמונת הסופר/תעסקים על המפה

האם שיווק דיגיטלי מתאים לעסקים קטנים?

עודכן: 31 במרץ 2020

האתגר האמיתי הקיים בפני עסקים המחפשים אפשרויות לפרסום העסק באינטרנט הופך להיות הרצון לבלוט מעל המתחרים(למה אני לא ראשון בגוגל?) , לשפר את הנוכחות הדיגיטלית ברשתות הסושיאל פייסבוק,אינסטגרם,טיקטוק,סנאפצ'ט,יוטיוב וכו , וכמובן להתמודד בתחרות על תשומת הלב של קהל היעד של העסק.


ברוב העסקים בקטנים בישראל הקהל הכי איכותי הוא קהל שמגיע לעסק עקב המלצות מפה לאוזן, כי זה אומר שלקוח מרוצה שלכם, מספר לחברים והופך לשגריר שלכם , והוא מהווה ״אחריות" על זה שהוא שלח את החבר ומדובר בעסק אמין ואיכותי. הלקוח הישראלי אוהב שההמלצות שלו עובדות ופוגעות במטרה והאדם שהמלצנו לו, לא מתבאס על העסק ועל ההמלצה. עד כאן הלקוח מרוצה והעסק מרוצה.... ומכאן נובעות המחשבה של בעלי עסקים רבים :

"מה אני צריך שיווק דיגיטלי? הלקחות שלי לא שם... העסקים הגדולים טובים בזה יותר... ההשקעה מיותרת... אני מעדיף לפרסם בעיתון..."

התשובה היא חד משמעית: באינטרנט יש מקום לכ-ו-ל-ם!


מהעסק הקטן ביותר ועד למפלצות הגדולות ביותר. כל מה שצריך זה תוכן איכותי וחברה או איש לשיווק דיגיטלי שיודע לבצע את העבודה לפי צרכי העסק.

חושבים שהקהל שלכם לא נמצא בדיגיטל?

דוגמא קטנה לפילוחים דמוגרפיים: הקהל שלכם צעיר? סביר להניח שיש להם חשבון באינסטגרם.

חבר'ה קצת יותר מבוגרים? כנראה שיש להם חשבון פייסבוק.

הלקוחות שלכם מחפשים דברים ועסקים בגוגל? מצוין, זה הזמן שלכם להיות שם.

יש ללקוחות שלכם מחשב או טלפון נייד ? הם בדיגיטל הרבה יותר ממה שאתם יכולים לדמיין.

בין אם אתם בעלי עסק אותנטי מהדור הישן יותר, שמאמינים כי אין על תקשורת בין אישית, או שאתם בעלי עסקים קטנים וחדשים, תכירו בעובדה כי כולם נמצאים בדיגיטל.

ואם יש עולם בו יש לעסק קטן את האפשרות לצעוק ולהראות שהוא קיים, זה ללא ספק במרחב הדיגיטלי. שיווק דיגיטלי מתוכנן מוקפד ואיכותי יכול לקחת את העסק שלכם קדימה ולהגדיל את מחזור ההכנסות שלו בהיקפים שלא דמיינתם. ברוב המקרים, בפחות השקעה ממה שהייתם משלמים על פרסום מסורתי בעיתון,פליירים,מגנטים וכו


התקדמו לדיגיטל - יש מקום לכולם

26 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page